ד"שים למהדורה הבאה

תכתבו בתגובות למי אתם רוצים לשלוח ד"ש
לא לשכוח לרשום ממי

28 comments:

Anonymous said...

אני רוצה למסור ד"ש לכל כיתה ו' ולמחנכת שלנו רינת
:מאת
מישהי מסתורית :O

Anonymous said...

אני רוצה למסור ד"ש לעדן בוקרה וצליל אלקובי...
אני רוצה לבקש ממכן סליחה וממש לא בא לי לריב איתכן... מקווה שאתן סולחות...
ממני:
שלי באבאי.....

Anonymous said...

אני שולח ד"ש לליאור שוסרד (המושלם)מאורי גלר

Anonymous said...

אני רוצה למסור ד: לרוני ושיר!!!!!
מאביה סבג כיתה ו' אימפריהה

Anonymous said...

אני מוסרת ד"ש לכיתה ו' משני יצחק

ליחי said...

אנו שוב מזכירים כל ד''ש שלא ישלח עם שם השולח לא יכתב בעיתון

Anonymous said...

ד"ש לכל כיתה ד' בנים!!

Anonymous said...

מה ז"א לא יישלח!?
מה אתם?מטומטמים?
אנשים רוצים לשלוח ד"ש,ואתם לא רושמים אותו,ואנשים לא רוצים לרשום שם,ויכול להיות שישתמש בשם של מישהו אחר.....
יודעים מה?!לא צריכים את העיתון שלכם!הרי אתם לא מוכנים אפילו לרשום דש"ים או את הדעות שלנו מבלי שנרשום את השם שלנו!!!!!
ועכשיו,אני אמסור ד"ש ל.....
אלה שהמציאו את זה שיש להם עיתון בי"ס
:מאת
לא סובלים שקרים!!!!

ליחי said...

אנחנו רוצים לכתוב דש''ים לפלוני לאלמוני!
ולא ד''ש לפלוני לאף אחד.

Unknown said...

דש לאוריאל מאופיר

Anonymous said...

אנחנו רוצות למסור ד"ש ענק!!! לבנות של כיתה ז
מהבנות של כיתה ו

Anonymous said...

דש לאופיר מאוריאל

Anonymous said...

ד"ש לליטל כהן שחגגה בת מצווה!
וגם לרוני שחגגה בת מצווה ממזמן...
וגם למי שתעשה בת מצווה...
או פשוט לכל כיתה ו...
יודעים מה?שלחו ד"ש לכל ביה"ס!
(אזהרה:חוץ מהמורים)

Anonymous said...

לכבוד כל אוהבי נארוטו!!!!!!!!!
מצאתי כמה קליפים של נארוטו!
הנה אחד מהם:
http://www.youtube.com/watch?v=hzZYaqqYiSg&mode=related&search=
תעתיקו ותדביקו,זה שווה!
בקרוב אני אשלח את של הקרב בין הינאטה לאחיה
:מאת
חסוי\ה

Anonymous said...

לכל אוהבי האנימות!
אני רוצה לשלוח לכם כל מיני סרטונים של כל הסדרות שאני מכיר\ה!
אבל ייקח זמן...
אה,וד"ש לכל אוהבי האנימות
ממני:
Hinata
והנה פרק מספר 4 של נוקו נוקו דאש חלק ראשון
http://www.youtube.com/watch?v=lyBx1n6LyP0

Anonymous said...

ד"ש לניר פרץ מאוראל כהן

Anonymous said...

ד"ש ל-ג'ובלילי רוסו הרוסי מ-אוראל כהן

Anonymous said...

ד"ש לפלוני, אלמוני ולכל הכיתה שלו
ממני אלמוני

Anonymous said...

אני רוצה לשלוח ד"ש לכל כיתה ו

:ממני
the one
the only
lollypop
:סרטון מיוחד
http://www.youtube.com/watch?v=XIYM2pAKVL8&mode=related&search=
איצ'יגו וקישו בשיר "קנדי מן"

Anonymous said...

... ד"ש ל
למעצבנים מכיתה ח
><'
שעצבנו אותי
מאוד מאוד
:ממני
candy girl

Anonymous said...

דש לכל כתה ד' בנים ולמורה הכי הכי

ממני שמעון

Anonymous said...

אני מוסר ד''ש למורה יעל!!@!!!!2





ממני:נועם שאול

Anonymous said...

ד"ש לכבוד
כל בנות ו
ובמיוחד לחלי אסרף שעשתה בת מצווה!
!מזל טוב
:ממני
Yoyo

Anonymous said...

ד"ש לכל כיתה ה ולשישייה השווה...
מהנסיכונת

Anonymous said...

השישייה המושלמת!!!
חולה עליכם יפות שלייי
מליאור

Anonymous said...

ממצב אנשים!!!!
ד"ש לכל כיתה ו'!!
מזל טוב לאוהב ושיר המושלמות!!!!
בת מצווה זה רק ההתחלה....
אוהבות לידר שני עשוש ומירית המהממת!!!!1

Anonymous said...

אני רוצה למסור ד"ש לאוריאל כ"ץ מחן סנקר על אות הקצקציות שלו ולאופיר על אות האופירסתומקו שלו ולעירו זיגדון המזוגזג

מחן

Anonymous said...

אני מוסר ד"ש לחברים הכי טובים שלי שהם חנידלעך ואופירסתומקו וזיגזג ולחתולה